iloveonlineshopping!

assalamualaikum !

:: kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::

haku rasa aku dah besar laaa
*eh baru perasan kew?
aku ase hormon estrogen telah membiak dengan deras dalam tubuh badan aku skunk
why?
it's because
aku makin gemar ber-shopping like gurlz yg laen !
it is normal laa NURHAWAHAIDER !
=.="
eh ye keww?
ok abaikan . .

^^Y

teruskan
teruskan


dalam zaman serba canggih nih
semue dihujung jari jeww!

click sane click sini
tarrraaaaa!




jangan jeles!


banyak barang bule masuk

*beg yang kiut tuh mampu masuk 1wallet besaQ,lipbalm,compactpowder,wettissue, key,2bijiknfon
#matric card tuh sesat!



xsampai 30mint dah dapat seketol beg yang sangat gojesss!
kenapa aku shopping online?
because it is make me cooOoOL ! o.O
+.+" 
 nurhawahaidermintapenyepak!

eh no laaa . .
ia amat mudah dan tangkas !
#betol ke penggunaan ayat tuh?
selain tuh barang2 online nih cam limited edition
also, shantek2 dan sukar didapati di pasaran gelap
*certain stuff laa

ekcely, dah lama aku kecimpung dalam dunia
onlineshopping nih
juz aku baru tersedar kewujudan hobi baru aku
=)

 
tapiii bagi yang suka berfesyen dan hormon estrogen menebal dalam diri
siyes sume koleksi di missLilyshop gojes + hosem!!
pakaian nya up-to-date
bule pakai nak g kuliah,kelas, hangout gan kengkawan, date,
site !?
opsss, sanggup ke nak berpeluh dgn baju shantek?
haku tak sanggup ! !
sayang kotttT
tapi depend laa bagi tiap orang an . .

misslilyshop nih popular bagi yang gemar onlineshopping
misslilyshop nih also kerap masuk dalam majalah krangfraf
#dara.com
sebab berkonsepkan muslimah
*dara.com my feveret mag.

lau click page misslilyshop di faceB memang
rambang mata tengok bags dia!
design sume wooWw de bomB !
price dy pon reasonable ! !
xde yg lebih RM60
^^,


selain bags, onlineshop nih de jugak
jual palazo, dress yg kiut2, skirt, belt, cardigan, blouse, tops,accessories,T-shirt dll
toksah takot
service yang diberi tip-top!
 :D
senang berurusan dgn misslilyshop
delivery pon laju
senang cite xde masalah lah
  lau nak tahu and sakan shoping
juz click misslilyshop

selamat rabunmata!
B)

 
#taksabarnaktunggupn.lilyupdatenewbags!

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story