AKU BUKAN AKU

hah,penat nya....
actually xla penat mana..
tapi agaklah..
sabtu jaga nenek kapar.. then masak, kemas2 umah, makan then balikk..
balikk je umah rehat jap...
pastu ciap2 nak balek kampung (banting..) papa pulk..
aku pakai jubah seh.. hihi. coz papa said tyme ondway dari umah nak singgah umah sepupu dy yg de wat kenduri kwin..agpon uma cik jah de wat 
ok, papa kamii follow..
5.30 ptg gerak, dalam pkul 6.00 ptg sampai la tempat yang dituju..
umah nye at sijangkang..
biasalah jawa kan, jemputannya hari ahad tapi sabtu dah bole dtg..
memang style jawa camnih..
nak tw menu dy??
nasi ayam, nasi campur, soto, mee jawa, sup tulang and sup gearbox der..!
banyak seh.. pening jap aku nak makan ape..
aku juz makan nasi ayam je..

makan punye makan
burpp.. Alhamdulilah
kenyang.. sejak duk umah nih.. mewah gile aku makan.. huhu
lau at matrik lu mkn pon kene wat penyata kunci kira-kira selepas setup belanjawan tunai
poyos je.. tw la budk akaun an..

then sambung perjalanan..
maghrib at masjid sungai manggis..

lepas tuh papa pecut cam F1..
coz nak g uma cik jah pulk.. cik jah tuh adeq papa..
cik jah baru pindah umah..
so, dy ajak adeq-beadeq dtg baca yassin, solat jemaah n de sikit MAKAN2..
 MAKAN-MAKAN der...!!
menu?
nasi ayam (lagii..), roti jala kari ayam, pulut kuning rendang daging, then de la sket desert..
ok,jujur.. aku MAKAN...!!
huhu.. mkn je aku.. then pagi tuh saket perut..
tuh la, mentedarah xingat dunia..

then lepak2..
balek umah nenek..
setting tempat tido..
n tido..! (xakot gemok tol..)

nite...
perjalanan hidup aku..

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story