persahabatan

SAHABAT......
satu perasaan yang amat mendalam..
sukar nak digambarkan dengan kata-kata...
tanpa sahabat tiada warna-warni alam hidup kita..
jom kenal sahabat2 aku...
aku gan both of beauty gurlz nie jiran..
kami da cam saudara kembar...
umur kami sama but,tarikh je laen...
tapi yang pasti antra 3 ni, aku yg paling muda.. huahua.. ;)
myra lahir 27 Feb, Fara lahir 30 May, and aq??? bulan Julai
zaman kecek ktoeg mmg happening.. cam2 kami buat..
maen longkang, panjat pokok mgga, masak2, kawin2, gado2 pon de... hehe..
tapi memang kenangan yang xdapat dilupe an...
parents we all pon cam fmily..
susah senang bersama...
but, sekarang.. masing2 da besa... makin cantik+cute..
buat haluan masing2..
namun hanya kenangan yg selalo menemani aku...
aku da pindah uma tyme we oll meREMAJA..
xsilap aq tyme aku umo 10thun...
so,kami suda jarang bersama.. gelak2,gossip2...
namun percaya lah aku sayang kowrg...
wlwpon u all da mbesa (cam aq mkin kcek je..)
namun insyaAllah aq akan amek tw sal u oll..
aku ingat ag tyme tadika..
aku suke curi2 kua lalu pntu belkang.. huahua..
fara n myra nie agak lawak gak kdg2..
ktowg pena gado..
then tyme da baek we oll lakon an balek tyme we oll gdo..
faham x??
camne ek nak cite??
next tyme kot...
aku jarang lepak uma myra coz aq takott gan mak dy..
mak dy garang kot..
fara?? jarang kot.. tapi aku suke lepak uma dy coz uma dy de astro tyme tuh..
huhu.. agpon, antra kami b3, fara ni load skit..
so,kadang2 kami menumpang le...
parents dy pon ok..
hobi aku tiap ari sabtu ialah BERNIAGA..
hari SABTU je tw.. huhuhuhu
coz aq cuti pastuh mama n papa keje..
cm2 a aq jual.. kelakar kot... tgk gk idea aq mggu tuh pe.. kdg2 jual air, askem, jajan le..
tapi biz aq yang lame cket is gelang manik.. handmade tw..
modal?? my bigger investor le.. Madam Hamedah (my mum)..
mama aq sporting cket sal sume nie..
ckp je.. msti mama on je...
bisnes aq yg berjaya melepasi PAB (perdagangan antarabangsa) is........
bisnes asam n sweet at skol... n nasik lemak.. bukan aq yang buat pon.. aku beli at "ibu" je.. n aq suo mama goreng telo.. aq beli RM 0.60 aq jual RM 1.00 telo tuh aq xkira... huhu.. coz 2 modal dr Mr. Haider (my dad)
so,untung ganasnye.. aku amek RM 0.40
nie dulu xjdik student accounting ag... huhu..
dulu aq xkira pon upah mama (greng an telo..huhu)
belanje dapo papa (telo ayam..)
n kos lain.. huahua..da cam aja akaun pulk..
aq wat bisnes at skol keb je.. (sk abd.samad)
coz line clear..
at skol agama (sra pekan kapar) aq xberani coz atuk aq ustaz at sane.. huhu.. xnak le mcemar an name baek atuk aq..(utz.ahamd) [konon2 nye..huhu]
ok la.. tuh je dlu...
amirah kamarulzaman n nur farhana zakaria
aku sayang korang tau...
rindoo kamoo.... harap kowg igt kenangan kita bersama...
salam sayang...
salam rindu..
sahabat selamanya..


Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story