cerita cuti sem TIGA #2




alhamdulillah antara  Perancangan Cuti Semesta #3 ada la
seketol dua terlaksana. Antaranya

(/) jumpa papa, mama, adam, atok!
haruslah jumpa!!

(/) jumpa si DIMPLE ! :)
jumpa! tapi de org tuh cancel date~ :(
our time together


(/) try dress peplum yang look #Awesome beli di Padieka.Com
dah try tadi xsesuai dengan abdomen structure aku! so sad and i was let go that gojes item! :)

(/) hantar kain lycra ke cik zira untuk di jait.
tok blouse simple cam RNRcollection tuk kira RM55
*sadis*

SHOPPINGGGGGG!
(/) 5.1 Ikea
aku yang ajak tapi mama yang beria
dapat la mama 2trees, 2vases, 1flur carpet
papa pulak 2lapik kaki tah nak letak mana
aku just dapat 2 frame je.
tapi yang paling aku nah adalah makan!
haha
pinggan licin dalam masa 10minit. ingat nak minum petang,
tapi rupa lahap macam xmakan setahun!


(X) 5.2 The Curve
even sebelah #Ikea je tapi dah penat teman mam shoping

(X) 5.3 SACC Mall
xde motip pon nak g situ. haha

(/) 5.4 Setia City Mall
tempat yang paling selalu dan kerap dilawati sebab dekat!
huhu

(X) 5.5 Kamdar
berita sedih! kamdar klang yang dekat bangunan MAIS tuh dah tutup
dengar cite dia tengah buat upgrade, tapi tak tahu la betai ke x.
aku tak pasti kenapa 5.5 tuh kamdar~~
*sebenarnyanakbelikainnakbuatshawls*

(\)  renovate deko bilik! (sgt xsabar) *buattandapeliksikit*
dapat buat sikit je sebab mood yang xsabar tuh hilang bila da sampai uma
da dapat makanan sedapsedap
haha tapi sempat la aku buat 6bijik bunga gune kertas.
see
.
my own DIY ! *teruja*

(X) buat bun sosej
sebab xde felling pulak nak buat, ekceli plan nak buat bun sosej tuh tok si #Dimple bawak g keje
sweet x niat dihati?hahaha
*bajetKorea*

(/) buat kek batik byk2
buat tapi tak banyakbanyak pon
aku buat 1loyang je, sangat sedih sebab xdapat sambutan dari ahli keluarga
aku makan sorang je dan dapat da bagi rasa dekat si #Dimple 1 bekas
dan get +ve respon! :)
kak long dia kata sedap and nak resepi! huhu
terharu! :')

(X) nak try buat butter cookies! nyummmnyumm
xde masa~ :( kejap je da 3minggu.

(///). hangout with super gojes #Bff
jumpa dan kitorang lepak dekat #SCM #SeoulGarden
sangat seronok
dan yang paling terharu masa aku jenjalan nak pilih beg @Fara & @Farahin comes
 and give me paper bag and said, suprise happy belated bday dear! sorry late.
:'( terharu so sweet u ols! 
<3 thank alot!

suka sangat dengan katak tuh!

thanks farahin by galaxy adv.

(/) kerja sambilan (sebab nak shopping!)
haha, keje? tolong papa . . dapat la serat dua.
tapi yang sadis papa bagi duit *gaji tyme aku dekat #KlangSentral nak balik jB
:(
dia cakap nanti kalau bagi awal nak beli baju la, kain la, decoration bilik la
haha
sunnguh memahami, xpela papa. papa tahu pe yg terbaik utk hawa.
im follow~
(//) Harap nak hangout berfoyafoya! :D
harapan tuh terlaksana, dapat la berfoyaloya sehari dua tiga~

overall, cuti aku yang pendek dan padat!
much of stories! 
tata

semoga sem 4 nih lebih cemerlang dari sem 3!
;)
aminn

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story