salam perantau

assalamualaikum


:)
sehat anda semua?
miss me?


maaf lah kesibukan yang melanda diri telah menyebabkan
laman ini ter-sawang bawang dengan spider wap, mind map

memandangkan kini berada di hujung semesta . .
well, sibuklah assgment yang nak di-submit
presentation yang ingin di present
dengan keadaan poket yang makin kempiss
dengan broadband aku yang meragam macam hareemmm
baby DELL aku yang separuh memang agak menyesakkan otak . . 

tido yang tidak teratur 
solat subuh yang memanjang gajah
=.=" 
nih ke calon menantu pilihan?
jauh dari senarai lah NURHAWAHAIDER oiiiii
makan? hurmm, tengak laa mood cmne nk lyn perut
sampai perut tuh dah biasa berbunyi dan aku aase cam 
background music yg teman aku siapkan macam2 keje. . 

aku dah lali . .

aku terima dengan redha 
:)

semoga semuanya baik-baik sahaja 
:)

aminn
yang penting senyum

:D

selamat berbuka puasa bagi yang berpuasa sunat or ganti


posted by: NURHAWAHAIDER 

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story