timeline fB xseronok ! ! ?

assalamualaikum


wah 
.
.
.
 . . . . . .  . . .. . . . . . . . . . . .
 walawpon ber-cuti semesta 

namun kekangangan mood 
telah men-cemburu-i aku dalam meng-hapdate sesawang ini 
:)
maaf
. . . . . . . .  .
.


andai ada yang rindu . . 
bhaaahahahahha
*ketawadalamkesunyiaankesawangan
*siap de bunyi cengkerik
.
. . . . . . .  . .

.
.

burung hantu lalu
.
.
.
.
.
.

25th Jan 2012 : Khamis : JJ

eh, adi putra ? !
siyes-ly
o.O

movie tyme !
*siyessangatbosan*

muka lagsi wa mintak sugardaddy makan ! ;)


bersamasama se-suku hari . .
sangat hosem
even xdapat teddy or cardbury  :(
sob . sob . sob
: '''(
btw, thanks la ye sudi drive je-jauh heret saya :D
love it 


#he is my cocopie ;)




27th Jan 2012 : Sabtu : Banda Acheh, Port Klang

hasil tangkapan :)

eh, mana aku?
aku?
aku?
aku?
tidoooooooooooo dalam surau !
bhaaabhabha . .  .
aku bangun je my parents dah packing nak balik 
:(
ok, fine !

*puassangattido*





28th Jan 2012 : Ahad : KotaDamansara

tahniah bebe ! :)
my cousin weeding !
tahniah sangat to Afiqah Najib with her husband Khusairi 
semoga perkhawinan pada usia muda ini diberkati oleh Allah s.w.t
barrakallah ! 
*moodnyanyilagumaherzain*





30th Jan 2012 : Isnin : Rumahku SyurgaKu

brownies @ choco.cake  :)
bagi menebus kesalahannya dan dalam masa yang sama
ingin berkongsi perasaan 
menikmati tiz superb dessert
thanks alot ! :)
bukakbukak je mama melahap dulu 
hihi
said "takot anak mama diapaapa"
=.="
hurm, ok . .
mama makan la dulu jangan lupe tinggalkan hawa sikit . .
dah tak terima dek tekak . . 
"nah tok kakak"
thanks laa yeeee . . 

eh, dengan kuasa kuda aku menjamah kek coklat tuh
hahaha
aku makan dan menyuapkan kemulut 
bagai brek dah tak berfunsi !
hahaha
tup.tup 
aku teringat 
adeq aku suka coklat
then aku brek mengejuttttt!
ok aku simpan tok adeq eh . . 
#denganharapanadamtakmakansampaihabis
hahahahahahaha

eh, awak yang tukang bagii . . 
mama cakap , kata suro diet tapi yang dok bagi kek coklat tuh pe kes ?
haha . . 
rezekijanganditolak
*winkwink*






31th Jan 2012 : Selasa : Tmn SKI

BFF 5years together
 eh, kek ! 
:)
teruja!
teruja!
saatsaat manis ber-bbQ di uma bebe Farra Larra
sangat hosem ! rindu korang sangatsangat terlerai satuduatiga !

love u much and more bebe !
>.<

maaf, i tak biasa tengok makanan tak terusik begitu lama ! 
hahaha
sangat beronokronok ! !



tata
eh?
cam timeline an?
hahaha
bukan?
eh, suka haku laaa belog aku . .

#more pictures less rubbish !
eh? mulutttttt

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story