selamat datang muar! :)

assalamualaikum

:: kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::

Alhamdulillah, selesai sudah lawatan aku ke site buat pertama kalinya.. :D #bangga kau yong!
ok, buat pertama kalinya aku pergi site dan mengira foundation la, bim la, column laa.. tah hape-hape lagii.
tapi siyes liy aku enjoy!! kira batu-bata, tiang-miang, jejubin, tetingkat, kayu-kayan.. :D
tapi kerja di site
panas!
peluh!
masyam!
masyin!
matahari!
:)

tapi NURHAWAHAIDER owkey jew! :D

tapi aku suka gile site aku! 
rumah kampung moden then belakang dia sawah!!
siyes shantek!
teringat movie 'NURKASIHTHEMOVIE' -.-"
kisah cinta ADAM dan HAWA NUR
 
room8 baru.. *mood NKTM
my site


serambi belakang

special effect at office site aku :)

the sistas :) *sonok!

korang panggil benda alah nih apa?

other home stay :)

dari jumat petang after kelas 'introduction to computer'
aku, zilah *beloved room8 and her sistas..
kami beramai keluar dari UTM
ke seri puteri nak ke muo *MUAR la act.
dalam 2jam sampai la ke muar.
ayah zilah yang hambek dan melantak soto muar dulu before pulang ke rumah zilah dan membuta B)

haku tengok family zilah nih full with love!
i can feel it :D
syukur hazilah
anda punyai family yang penuh dengan kasih sayang, perhatian. :)

miss u mama, papa and adam!!
#huh, tetibe..
wateverrr..

___________________________________________________________
tamat



next post INSYAALAAH aku share dengan u ols our site yang hosem and gojesss tuh eh? ;)


okhey, 
today my granddad nikah.

atok and 'umi'
tahniah!
okbhai.
#menyampah 

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story