hari wanita seminggu :D

assalamualaikum..

::tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::

argh,kaki aku saket!
cm nak tercabut rasa nya!


::macam dah 70-an umur tgk gayanya!::    

  pfffft!

hari nih puas kau nyah aku jalan2!
(dialog cik kiah sambil mkn sireh)


malas da bunyi banyak2..



first destination:

KOMPLEKS PKNS 



aku n mama teman mak ngah de urusan visa pkje dy..
aku n mama ::i follow::

after done all the things turn shopping tyme! ;)


tyme jln2 tuh ternampak!
ouh, teruja gilerrrrrrrrrrrrrR!!!


-WARISAN HAWA COLLECTION-

terharu x? (mestii la x der! sambil angkat kening kanan)


then nampak org tgh lunch..
bau dy.. pergh, mengancam! (maaf anda sedang diet! pakar pemakanan aku bunyi..)








cian an at makcik tuh...?






makanan makanan dan makanan!
tuh je yang menarik dari baju2 at situ (ayat bajet)


next destination:

PLAZA ALAM SENTRAL .




pegi sini coz??
ape eh?? xtaw!
aku follow je! :)

hihihihi

mak ngah n my kacak mumy!
lokasi: ROMANTIKA home deco
besh dol masuk sini!!! 
barang dia sume murah2...(bagi aku reasonable!)
dapat sekaki bunga n skit home deco
g survey2 baju raya, n cuci mata! (budak bajet hot an?!)

then g lepak at ::SYED BISTRO::
pekena nasi briani kambing 1plate gan teh tarik .. (tuh menu makngah aku la ngek!)
aku layan limau ais gan samosa.mama layan nescafe ais doh gan samosa.. 
(menu budk takot gemok[act.da chubby])


::maaf xde pic tyme at syed.. haus sangat! a.k.a gelojoh! ::


lepas dapat seketol dua barang n  cukup clean & clear mata aku.
kami menuju ke........




next destination:



TESCO, SETIA ALAM.


tah makngah cari pe tah.
aku followwwwwwwwwwwwwwwwW je.

xpasal2 dapat jubah 1!!
thanx makngah!! love u laa.. (sambil peluk n cium cm budk gedixs)
ayat cam dapat emas se-jongkong!



lupe nak take pic abg bangla tuh!
segak kot! hahahahaha


selepas penat menghabiskan duet.
layan

COOL BLOG!



choco blog + pearl =my choice!



selepas tuh...
masing2 dah di-calling oleh suami masing2 (risau is3 kua tanpa suami,even dah tw is3 kua)

mama pon anta laa mak ngah at kantin dia.
mama pon kembali la di sisi papa yang teranggun.



last destination:



SMK SG.KAPAR INDAH

hamek abg long aku la ngek!
ang toksah nak dok pk gune hotak udang k otak-otak (sedaaappnyewwW!)

saat-saat romantik

my kacak mumy + my ter-anggun dad!

cinta selamanya

kau ade? xde kan?

so sweett...



::aku  xbole cakap tyme gah mara, coz nnti sume yg aku ckp ikut emoC bukn otak::

::so, lau de abg long or kak yong yg terasa hati, aku mnx maaf::


love u!! 




Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story